ارسال کتاب » آموزش و راهنمای ارسال کتاب به کتابلاین

این امکان برای شما فراهم شده است تا کتابهای خود (یا کتابهای دیگر) را به کتابلاین ارسال/معرفی کنید تا ما به نیابت از شما آن را در کتابخانه منتشر کنیم.در همین خصوص اطلاعاتی در ادامه قرار دارد که لازم است آنها را مطالعه نمایید.این اطلاعات شامل راهنمای ارسال کتاب و مواردی مربوط به حقوق شماست.
لازم نیست برای هر بار ارسال کتاب این موارد را مطالعه کنید.یکبار مطالعه این بخش کافیست!


 شرایط کلی:
 کتابلاین از آزادی بیان حمایت میکند اما در هر حال تمامی کتابهای ارسالی باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

 نویسنده کتاب نباید عضو گروه یا ائتلاف های عمومی و سیاسی غیر قانونی باشد.

 محتوای کتاب نباید شامل مطالب توهین آمیز,تبعیض جنسیت,نژادپرستی و امثالهم باشد.

 ارسال کننده کتاب باید هنگام ارسال هر کتاب,یک راه ارتباطی سالم (مانند پست الکترونیکی,شماره تماس یا..) را جهت ارتباط دو طرفه تعیین کند.

 در صورتی که کتابی قبلا دارای مشکل یا موارد نادرست باشد,کتابلاین موظف است بنابر درخواست مقامات قانونی  و قضایی,آن را حذف کند اما اطلاعات ارسال کننده را حفظ خواهد کرد.

 در صورت برداشت از مطالب یا منابع برای ساخت کتاب,منابع باید ذکر شوند.

 
اگر کتابی که میخواهید ارسال کنید از منابع دیگر مانند سایتها و وبلاگهای دیگر برداشت شده اطمینان حاصل کنید که ایشان اجازه انتشار را داده باشند.

 
اگر کتابی که میخواهید ارسال کنید توسط خود شما ساخته شده است هنگام ارسال کتاب در متنی کوتاه اعلام کنید که کتابلاین حق انتشار,ویراستاری کتاب را دارد.(یا میتوانید با این موضوع موافقت نکنید)
ویراستاری کتاب ها به این معنی است که مطالب موجود در کتاب بنا بر دستور زبان فارسی تغییر خواهد کرد و کلماتی که دارای غلط های دیکته ای هستند تصحیح میشوند.

 
اگر کتابی که ارسال میکنید توسط شخص دیگری ساخته و منتشر شده است,باید اطمینان حاصل کنید که نویسنده یا ناشر این اجازه را بدهد که کتابش در کتابلاین منتشر شود.بهتر است یک سند برای این مورد ارسال کنید تا به نوعی از حقوق ناشر و نویسنده حمایت شود.

 
لطفا هنگام ارسال کتاب حتما اطلاعات مربوط به تماس را به صورت صحیح وارد کنید.کتابلاین علاوه بر انتشار کتاب در کتابخانه های کتابلاین,در صورت امکان و ارتباط صحیح,کتاب یا مقاله شما را با اجازه شما به جشنواره ها و مسابقات ارسال میکند.تمام حقوق و مزایا در این صورت متعلق به شما خواهد بود و کتابلاین به صورت رایگان تنها نقش معرف  را بازی میکند.

 
کتاب ارسالی شما علاوه بر انتشار در کتابخانه های کتابلاین,به 15 کتابخانه برتر فارسی زبان ارسال و معرفی میشود.اگر مایل نیستید میتوانید اعلام کنید تا این عمل انجام نشود.

 درون کتاب نباید حاوی تصویر,متن یا لینکهای تبلیغاتی و تجاری باشد.

 
شما میتوانید اعلام کنید که مایل نیستید ویراستاری و به روزرساتی روی کتابتان انجام گیرد و این کار انجام نخواهد شد.

 بررسی و انتشار کتاب ارسالی شما از 5 تا 24 ساعت به طول خواهد انجامید.اگر در این مدت کتاب شما منتشر نشد به این معنی است که کتاب دارای مشکلاتی بوده است و نیاز است برای تکمیل یا تغییر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

 


  ارسال کتاب الکترونیکی:

 لازم است این اطلاعات را همراه کتاب ارسال کنید:
نام کتاب - موضوع کتاب - نویسنده کتاب - ناشر کتاب - تعداد صفحات - حق کپی رایت
 
کتابهای الکترونیکی تنها با فرمت PDF مورد قبول است.اگر چه میتوانید آن را فشرده (ZIP,RAR,7ZIP) کنید!
 


 ارسال کتاب صوتی:

 کتاب های صوتی تنها با فرمت mp3 و mp4 قابل انتشار است اگر چه میتوانید آن را فشرده (ZIP,RAR,7ZIP) کنید!
اگر کتاب صوتی فرمتی غیر از این دو دارد,در بخش توضیحات درخواست کنید تا فرمت فایل توسط کتابلاین تغییر داده شود.(تغییر فرمت فایل صوتی تنها با تایید و اجازه شما انجام میپذیرد)
 کتاب صوتی باید شامل حداقل یک دقیقه محتوا باشد.
 کتاب صوتی باید با حداقل با کیفیت 64 و یا 128 باشد.
 کتاب صوتی نباید شامل اضافاتی مانند پخش کننده,ابزار و.. فلش یا جاوا باشد.

 


 ارسال کتاب موبایل:

 کتاب موبایل باید تنها برای سیستم ها جاوا,آندروید,سیمبیان,EPUB و بلک بری باشد.این موارد جزو فرمتهای فراگیر بوده و تمام کتابها تنها در همین بخشها منتشر میشود.
 کتاب موبایل نباید در موبایل اختلال در کار موبایل,مشکلات امنیتی,سوء استفاده و.. باشد و تمامی امکانات اضافه باید با نظر و تایید کاربر انجام شود.(مانند ارسال و دریافت اس ام اس,ارسال و دریافت فایل از طریق اینترنت بلوتوث و..)
 کتاب موبایل هایی که دارای محتوایی مانند گالری تصویر,گالری ویدئو,گالری موسیقی باشد منتشر نخواهند شد.
 کتاب موبایل نباید از اطلاعات خصوصی کاربر برای فعالیت استفاده کند.

 


 
 اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره دارید با ما تماس بگیرید:
از طریق ارسال ایمیل به: Ketabline@Gmail.com
یا تماس آنلاین همراه پیغام رسان یاهو با: Ketabline@Yahoo.com